Studiu de caz: Republica Bio

Cum dublezi vânzările și atragi o creștere a traficului cu 50%

Rezultate

+100%

Număr de tranzacții YoY

+50%

Trafic site YoY

Acțiuni derulate

Analiză a site-ului și a concurenței

Analiză a strategiei PPC pentru dezvoltarea uneia noi, adaptată ofertei, clienților și poziției în piață

Crearea unui framework pentru a genera interes pentru tipurile de produse BIO

Atragerea traficului de tip top of funnel

Consolidarea prezenței pe platformele de promovare (Google Ads, Facebook Ads și Youtube Ads) cu investiție în performance marketing și derularea campaniilor de tip Dynamic Remarketing

Investiția în brand pentru ca oamenii să-i afle povestea

Republica Bio – obiective

Pentru Republica BIO, o miză importantă a fost prezența în Search pe Google, unde există deja intenția de cumpărare din partea clienților. Aceasta a fost completată de o analiză a punctelor critice în parcursul unui utilizator, de la stadiul de entuziast până la stadiul de client.

În cazul Facebook, scopul a fost ajungerea la publicul potrivit, analizând interesele pe care le are acesta, comunitățile din care face parte, dar și obiceiurile de consum.

Prin strategia PPC propusă de noi, Republica BIO a putut să ajungă la multiplicatorul propus pentru vânzări.

Colaborarea dintre Republica BIO și agenția Optimized

Colaborarea Optimized cu Republica BIO a presupus implicare la nivel de strategie și administrare a canalelor de tip pay per click, cum ar fi Google, Facebook sau Instagram.

Acțiunile derulate au pornit de la o analiză a site-ului, a concurenței și a strategiei PPC pentru dezvoltarea uneia noi, adaptată ofertei, clienților și poziției în piață.

Testimonial

Noi ne-am dorit încă de la început să le fim alături clienților noștri cu cele mai bune produse, care să le susținută stilul de viață și alegerile sănătoase. Am observat și ne bucură că tot mai mulți români sunt mai atenți la ce consumă, iar asta ne motivează și pe noi să ținem pasul cu cerințele lor și chiar să-i surprindem cu produse noi lansate în portofoliul nostru. Colaborarea cu Optimized ne-a ajutat să ajungem la aceia care nu ne cunoșteau, dar și să-i ajutăm pe toți ceilalți interesați de produse bio să găsească ușor ceea ce caută. Rezultatele înregistrate până acum ne determină și ne dă încredere că ce-am pornit din pasiune poate fi de un real ajutor atât de multor oameni”, a declarat Ciprian Stancu, fondator Republica BIO.

a declarat Ciprian Stancu, fondator Republica BIO

Alte studii de caz

4 ani

de colaborare în performance marketing

Hai să ne cunoaștem!