Blog

08May, 2020

Cum ajustăm campaniile PPC la ieșirea din starea de urgență

Preview articol: Contextul COVID-19 a reprezentat o schimbare majoră a modului în care ne-am desfășurat activitatea profesională și organizat business-ul. În toate platformele PPC (pay per click) am observat un impact semnificativ asupra ratelelor de interacțiune și conversie, iar pentru noi, specialiștii PPC, playbook-ul standard a fost pus deoparte, fiind nevoiți să reacționăm în timp […]

maturitatea digitala
29Feb, 2020

Maturitatea digitală în ecommerce

Preview articol: Modul în care folosim și înțelegem datele este deosebit de important pentru afacerea noastră deoarece ne oferă oportunități de a îmbunătăți experiența utilizatorilor/clienților, strategia de marketing și vânzare, dar și scalarea business-ului. În acest articol îți prezentăm pe scurt platforma Retail Data Maturity, un assesment prin care poți diagnostica în ce etapă de […]

31Dec, 2019

Ce s-a întâmplat în PPC în 2019 și care sunt tendințele în 2020?

Preview articol: Pentru că știm cu toții cât de importantă este crearea unei strategii în marketing-ul digital astăzi ne-am gândit să îți prezentăm câteva dintre lucrurile care au caracterizat anul 2019 și tendințele noului an care te vor ajuta să îți conturezi și mai bine viziunea în 2020.  Pentru că lumea marketing-ului digital este în […]

Pinterest Ads: cum setam prima campanie
04Dec, 2019

Pinterest Ads: cum setăm prima campanie

Preview articol:  În acest articol îți vom arăta beneficiile campaniilor Pinterest Ads (recent lansate in România) în consolidarea notorietății brandului tău și creșterea vânzărilor. De asemenea, te vom îndruma pas cu pas în setarea primei tale campanii.  Așa cum te-am obișnuit până acum, vom aduce în prim plan activitatea ecommerce (segment pe care agenția noastră […]

24Oct, 2019

Cum optimizezi campaniile Google Shopping Ads

Preview articol:  Campaniile de tip Shopping au fost lansate de curând și în România. În acest articol vă povestim pe scurt despre ele și vă prezentăm câteva modalități prin care le puteți optimiza pentru a obține rezultate bune pentru magazinul vostru online. Pe lângă formatele standard de anunțuri text din rețeaua de căutare, Google pune […]

14Feb, 2019

Cum am crescut cu 61% conversiile din Google Ads pentru SevenSins

Preview articol:  În acest articol vei afla cum am reușit să creștem cu 61% volumul de conversii pentru magazinul online SevenSins cu ajutorul Google Ads, în mai puțin de 1 an de colaborare. Îți vom explica etapele prin care am trecut în auditul contului, în implementarea campaniilor și rezultatele pe care le-am obținut. Săptămâna aceasta am […]

31Jan, 2019

Principalele dileme PPC ale antreprenorilor e-commerce

Preview articol:  Citind acest articol vei afla cum ar trebui să privești canalele Google și Facebook Ads în strategia ta de marketing, cât de importantă este platforma e-commerce atunci când dezvolți campanii PPC, cum se influențează canalele de marketing în a determina achiziția finală, cum măsori rentabilitatea investițiilor publicitare și când ar trebui să externalizezi operațiunile […]

25Oct, 2018

5 pași pentru campanii de succes în Facebook Ads pentru e-commerce

Preview articol:  În acest articol vei afla cum să îți structurezi campaniile Facebook Ads pentru magazinul tău online, cum să analizezi listele de audiență, cum să îți setezi campaniile pe autopilot cu ajutorul regulilor automatizate și cum să măsori corect și eficient rezultatele campaniilor. În primele noastre articole pe blog ne-am concentrat destul de mult pe […]

13Sep, 2018

Cum pregătim campaniile Google Ads pentru sezonul de vânzări – Google Retail Academy

Preview articol:  În acest articol vei afla care sunt tendințele de căutare în Google în perioada Black Friday, cum să îți pregătești campaniile Google Ads pentru sezonul de vânzări și ce optimizări ar trebui să ai dezvoltate pentru versiunea mobile a magazinului tău online. Se apropie cu pași repezi cea mai bună perioadă din an pentru […]

10Jul, 2018

Cum faci un audit AdWords pentru e-commerce?

Preview articol: În acest articol ți-am pregătit o serie de etape și întrebări cheie care să te ajute la crearea unui audit AdWords, în urma căruia să poți detecta eventuale probleme sau să poți obține insight-uri prețioase. Dezvoltăm subiecte precum: setările campaniilor, structura contului, dar și mici optimizări ce trebuie adoptate pentru a aduce rezultatele dorite […]