Cum optimizezi Smart Bidding în campaniile eCommerce

Strategiile de licitare automatizate folosesc învățarea automată pentru a optimiza conversiile sau valoarea conversiilor în fiecare licitație. Pentru a licita, algoritmii ”se antrenează” cu date la scară largă, pentru estimări cât mai precise cu privire la impactul diverselor sume licitate asupra conversiilor sau a valorii acestora. Acești algoritmi iau în calcul o gamă largă de parametri […]

Citeste mai mult
Ghid pentru promovarea pe TikTok

Tik Tok în România TikTok are aproximativ 6.37 milioane utilizatori cu vârsta de peste 18 ani în 2022. În ultimii doi ani numărul de utilizatori a fost în continuă creștere, iar în 2020 era 5.2 milioane. Reclamele TikTok pot targeta audiența începând cu vârsta de 13 ani, însă sunt raportate date doar pentru utilizatorii cu […]

Citeste mai mult
Instagram Ads – monetizare și preț reclame

Instagram este una dintre platformele sociale cele mai potrivite de promovare, ce oferă un mod inspirațional de a prezenta povestea brand-ului.  Instagram Ads este în continuă creștere, atât în numarul de utilizatori cât și din punct de vedere al beneficiilor pentru business-uri. În România sunt peste 5 milioane de utilizatori pe platformă. Cei mai mulți […]

Citeste mai mult
Google Ads Performance Max – ce este și cele mai bune practici

Performance Max este o campanie Google Ads disponibilă din noiembrie 2021, creată cu scopul de a maximiza rezultatele. Performance Max combină cele mai avansate tehnologii de automatizare în ceea ce privește bidding-ul, targetarea și creativul. Începând cu septembrie 2022, Performance Max va lua locul campaniilor Smart Shopping și Local, iar începând cu luna aprilie poate […]

Citeste mai mult
Ce este ROAS?

ROAS (Return on Ad Spend), sau rentabilitatea cheltuielilor de promovare online, este unul dintre cei mai importanți metrici din digital marketing, care măsoară eficacitatea campaniilor și ajută business-urile online să îmbunătățească în mod continuu performanța investițiilor în marketing. Pornind de la ideea că marketingul este o investiție, ROAS ne ajută să înțelegem care este return-ul […]

Citeste mai mult
Promovarea Google Ads – avantaje și dezavantaje

Spre deosebire de platformele social media, precum Facebook Ads sau Instagram Ads, în Google Ads decizia de cumpărare sau de acțiune a utilizatorului există deja, iar reclamele apar în procesul de research al utilizatorului. Dacă nu ai folosit încă Google Ads, probabil te întrebi care sunt beneficiile pe care această platformă le poate oferi, dar […]

Citeste mai mult
Campanie Google Ads – pași esențiali

Google este plaforma care ajută utilizatorii să găsească un răspuns pentru fiecare nevoie: vreau să știu, vreau să merg, vreau să fac, vreau să cumpăr.  În funcție de obiectivele de marketing, campaniile Google Ads ne pot ajuta să obținem vizite pe site, apeluri telefonice sau vizite în magazin.  Google Ads oferă o varietate de tipuri […]

Citeste mai mult
Google Ads vs Facebook Ads

Ce platformă se potrivește mai bine pentru afacerea ta?  Alegerea platformei pe care dorim să ne promovăm poate fi o decizie destul de dificilă. În articolul următor vei afla asemănările și deosebirile dintre Facebook Ads și Google Ads, cele mai cunoscute platforme de campanii PPC (Pay-per-Click) care domină spațiul publicitar online. Deși au multe funcționalități […]

Citeste mai mult
Cum se folosesc corect cuvintele cheie negative intr-o campanie Google Ads?

Cum se folosesc corect cuvintele cheie negative intr-o campanie Google Ads? Cuvintele cheie in Google Ads Cuvintele cheie sunt termeni sau expresii care se folosesc pentru a crea o corespondență între anunțuri și termenii căutați de utilizatori. Selectarea cuvintelor cheie relevante pentru o campanie în Google Ads ne poate ajuta să ajungem la clienții doriți.  […]

Citeste mai mult
Cum crești vânzările și atragi noi clienți – Ghid Shopping Season 2021 

Preview articol: Deși sezonul cumpărăturilor de sărbători poate părea departe pentru majoritatea, în lumea marketingului este momentul oportun să ne pregătim pentru o perioadă de vârf în retail, dinamică și imprevizibilă. Întrucât 2020 a fost un an fără precedent în vânzările online, cu 1,1 trilioane de dolari (836 miliarde de euro) în vânzări globale, în […]

Citeste mai mult