Studiu de caz: Marelbo

4 ani de colaborare în performance marketing

Rezultate

4 ani

De colaborare cu agenția Optimized

Acțiuni derulate

Înțelegerea Consumer Journey

Strategia performance marketing

Implementarea și gestionarea campaniilor PPC

Scalarea conturilor

Marelbo – obiective

1. Creșterea volumului de conversii.

2. Menținerea rentabilității investiției.

Colaborarea dintre Marelbo și agenția Optimized

Marelbo este producător român de încălțăminte din piele naturală, cu o tradiție de peste 30 de ani. Conceptul românesc Marelbo se bazează pe o structură simplă: produse realizate în România, peste 50 de magazine în toată țara și un site cu circulație internațională.

Achiziția unei perechi de pantofi este complexă în mediul online, prin urmare a fost nevoie de o strategie de marketing adaptată, prin care am urmărit să ajungem la potențialii clienți cu mesajele potrivite contextului și nevoilor lor.

Colaborarea Optimized cu Marelbo de mai bine de 4 ani implică strategia de performance marketing și managementul tuturor canalelor de tip pay per click. În urma acțiunilor derulate, magazinul a înregistrat creșteri în brand awareness și în conversii YoY.

Testimonial

Cu ajutorul agenției Optimized, a strategiilor de marketing implementate, am ajuns an de an la un public numeros, căruia i-am oferit produsele noastre, realizate la fabrica noastră din Bucovina. Rezultatele au fost bune și am lucrat împreună în fiecare an pentru a ne ajusta la noul context, într-un segment foarte competitiv precum cel de încălțăminte. Privim echipa Optimized ca parte din echipa noastră și cu siguranță vom continua împreună pe același drum.

a declarat Ionuț Bobu, CEO Marelbo

Alte studii de caz

Hai să ne cunoaștem!