Oportunități de dezvoltare pentru business-urile care își fac publicitate online: training Performance Marketing personalizat


Abstract

Publicitatea pe platformele dedicate din mediul online este o modalitate excelentă de a crește rapid un business, cu condiția ca strategia aleasă să fie una corectă, iar alegerea de a folosi canale de marketing online precum Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads etc. este una inspirată, indiferent de context. Recomandările specialiștilor, bazate pe studiul KANTAR din iunie 2021 care tratează comportamentul cumpărătorilor români în timpul pandemiei, nu fac altceva decât să încurajeze continuarea campaniilor de marketing online: cumpărătorii rămân deschiși la publicitate inclusiv în perioadele de criză!

Cum te poți asigura că strategiile de marketing online sunt aliniate trendurilor, indiferent dacă de acest aspect se ocupă un departament in-house sau dacă optezi pentru externalizarea serviciilor? Prin facilitarea accesului angajaților la informații corecte și actualizate, care pot fi oferite în cadrul unui training de specialitate. 

Ce fel de training-uri sunt potrivite pentru profesioniștii din marketing?

Unul dintre impedimentele întâlnite de către companiile care își fac publicitate online, dar și de către cei care activează în domeniul marketing digital, este dificultatea de a ține pasul cu schimbările aduse platformelor, ceea ce rezultă în implementarea unei strategii ineficiente. Pe de altă parte, există nevoia de a înțelege exact cum funcționează performance marketing, pentru a putea construi o strategie care să ofere rezultate sau pentru a putea monitoriza soluțiile implementate, în cazul în care serviciile de marketing digital au fost externalizate. Un training bine structurat și livrat poate exclude din start astfel de piedici. 

Dacă discutăm despre o echipă de marketing, ideal ar fi ca trainingul să fie unul personalizat și nu generic, în cadrul căruia să fie oferite informații relevante pentru companie și prezentate studii de caz specifice industriei. Un exemplu în acest sens este trainingul Performance Marketing, susținut de Mădălina Stănescu. De-a lungul activității sale ca trainer acreditat Google, Mădălina, fondator Optimized, a susținut sesiuni în fața a peste 20.000 de cursanți cu niveluri diferite de carieră – de la manageri cu experiență în conducere, până la experți și consultanți, din diverse medii – companii mici sau corporații, care activează în domenii precum FMCG, retail, servicii, imobiliare sau e-commerce.

Training Performance Marketing – Perspective multiple, un singur scop: creșterea business-ului

Într-un domeniu atât de vast, dinamic și competitiv precum marketingul online, cei care aleg să investească în training-uri de specialitate au parte doar de beneficii, lucru demonstrat de rezultatele studiilor și sondajelor. 

Unul dintre principalele avantaje ale trainingului Performance Marketing este faptul că poate fi adaptat în funcție de perspectivă, în timp ce rezultatele conduc către același scop: creșterea business-ului prin implementarea unei strategii eficiente de marketing digital și prin reținerea unor angajați dornici de implicare, cărora li se oferă oportunitatea de a se perfecționa în domeniul în care activează. Totodată, este un training complet, care acoperă aspecte esențiale, precum configurarea unei structuri optime de campanii, segmentarea audiențelor, stabilirea bugetelor și a indicatorilor de performanță.

Performance Marketing este alegerea optimă atât pentru companiile în cadrul cărora există o echipă de marketing implicată activ în elaborarea strategiei, cât și pentru cei care își doresc să aibă o perspectivă clară asupra obiectivelor, rezultatelor și potențialului platformelor de marketing digital, deși aceste servicii sunt externalizate unui partener. 

Training-urile sunt investiții inteligente în productivitate și eficiență 

Conform unui sondaj realizat de PwC, oportunitățile de training și dezvoltare profesională oferite de către companii se află în top 3 caracteristici care fac diferența dintre un loc de muncă atractiv și unul la care angajații ar putea renunța cu ușurință, dacă ar primi o ofertă mai bună. Totodată, un studiu realizat de IBM vine în susținerea rezultatelor sondajului menționat anterior, relevând faptul că angajații care simt ca nu sunt ajutați să se dezvolte și nu își pot îndeplini obiectivele profesionale au de 12 ori mai multe șanse de a părăsi compania. 

A le oferi angajaților training-uri care le cresc nivelul de competență nu este doar o modalitate de a crea stabilitate și de a îi reține într-o organizație în care simt că au perspective, ci și o strategie eficientă pentru creșterea businessului. O demonstrează un studiu realizat în SUA, conform căruia profitul unei companii poate crește, în medie, cu 24%, ca urmare a unei investiții de aproximativ 1500 de dolari per angajat.  

Deși în piața din România cei mai mari consumatori de training sunt corporațiile, există companii mici și mijlocii care au înțeles că training-urile reprezintă o investiție în business. Multe dintre acestea își desfășoară activitatea în mediul online și caută să înțeleagă cum pot exploata potențialul enorm pe care îl oferă diverse tool-uri și platforme de marketing.

Dacă și tu ești interesat de o astfel de oportunitate, contactează-ne și spune-ne mai multe despre specificul business-ului tău!