Training performance marketing personalizat pentru echipa ta

Îți dorești ca echipa ta de marketing să cunoască mai bine platformele de publicitate plătită (Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads etc) astfel încât să poți elabora o strategie de marketing online/omnichannel eficientă? Ai externalizat aceste servicii unui partener, dar vrei să ai o perspectivă mai clară asupra obiectivelor, rezultatelor și potențialului acestor platforme?

Vrei ca echipa ta de marketing să crească odată cu business-ul tău?

Alege acest training de performance marketing personalizat pentru echipa ta și învață cum se construiește corect o strategie de marketing online.

Alege acest training daca echipa ta de marketing:

Are nevoie să înțeleagă în detaliu modul în care funcționează performance marketing (Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads etc) pentru a realiza o strategie de marketing eficientă care să ajute la atingerea obiectivelor de business

Are dificultăți în a înțelege ce funcționează bine și ce nu funcționează în strategia actuală de marketing sau în a ține pasul cu schimbările din platforme

Are nevoie să obțină explicații concrete despre cum se configurează o structură optimă de campanii, cum segmentăm audiențele de marketing, cum stabilim bugetele și indicatorii de performanță

Are nevoie de un training personalizat (și nu generic) în platformele de promovare online, realizat pe specificul companiei, cu exemple și studii de caz relevante pentru industria din care faceți parte

De ce să alegi acest training?

Trainingul este exclusiv cu echipa ta, deci poți aborda temele de interes pentru echipa ta de marketing într-un cadru confidențial

Trainingul este personalizat pentru specificul afacerii tale (studii de caz, exemple etc)

Trainingul este susținut de un profesionist cu experiență de peste 15 ani în companii de top (Google, IBM) și propria agenție, unde a gestionate bugete de marketing de zeci de milioane de EURO în ultimii ani.

După finalizarea trainingului, poți avea acces la ore de mentorship pentru echipa ta cu frecvență trimestrială sau lunară

TRAINER: Mădălina STĂNESCU

Founder & PPC Lead – Optimized

Ex-Google (8 ani Romania & UK)

15 ani experiență în marketing online

bugete gestionate peste 3 MIL EUR/an

Google Certified Trainer

Peste 450 workshop-uri și peste 20.000 de cursanți

Speaker evenimente: Ecomteam, Retail Arena

Mentor GPeC Ecommerce Proficiency

Producător emisiune Digital Lead

Antreprenor ecommerce cu 8 ani experiență

Certificări Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics

Media

„Secretul este să duci bugetele către o audiență pe care poate deja o ai, dar nu o cunoști suficient”

Mădălina Stănescu, fondatoare Optimized

„2020 a fost un an-extemporal, care ne-a pus pe toți la încercare”

Mădălina Stănescu, fondatoare Optimized

„Activitatea profesională nu e un simplu job, ci o pasiune”

Mădălina Stănescu, fondatoare Optimized

„Analiză Optimized: cum pot fi dublate vânzările și atrasă o creștere a traficului cu 50%.”

Mădălina Stănescu, fondatoare Optimized

„Optimized: cum sunt luate deciziile de cumpărare atunci când facem achiziții online? Utilizatorii caută mai puțin „ieftin” și mai mult „bun” sau „performant.” „

Mădălina Stănescu, fondatoare Optimized

Cum repornești cu promovarea online, după ieșirea din starea de urgență.”

Mădălina Stănescu, fondatoare Optimized

„Piaţa de e-commerce este încă la început, doar 15% din totalul companiilor din România vând online.”

Mădălina Stănescu, fondatoare Optimized

Am susţinut traininguri pentru:

Ce va învăța echipa ta la acest training?

Modul 1: Strategia Online

Trenduri comportament de achiziție

Consumer Journey

Canalele digitale & Metrici

Conversion Funnel

Website UX

Modul 2: Introducere în Google Ads

Structura unui cont Google Ads

Tipuri de campanii și ce este potrivit pentru compania ta

Strategii de licitație

Cum realizăm anunțuri performante

Cum alegem și segmentăm audiențele potrivite

Cum setăm și segmentăm campaniile

Shopping/PMax/Search

/Display/Video

Cum realizăm un raport în Google Ads (metrici, indicatori de performanță)

Modul 3: Introducere în Facebook Ads

Structura unui cont Facebook Ads

Tipuri de campanii și ce este potrivit pentru compania ta

Cum ajungem la audiența potrivită cu ajutorul targetarilor disponibile

Cum setăm prima campanie

Cum realizăm un raport în Facebook Ads (metrici, indicatori de performanță)

Conținutul trainingului va fi personalizat în funcție de industria în care activeaza compania ta. Module suplimentare pot fi adăgate în funcție de nevoile echipei tale.

Workshop-uri susţinute

Testimoniale. Ce spun absolvenții acestui curs?

Un training foarte util pentru echipa noastră de marketing și product management. Am învățat elementele unei strategii online, iar exercițiile și campaniile aplicate pe conturile noastre au fost foarte utile și valoroase ca experiență de învățare.

Adelina Panait, Marketing Manager, HAMA Romania

Suntem agenție de comunicare, dar lucrăm foarte mult cu platformele social media. Ne-am dorit să învățăm cum și ce putem folosi dintre instrumentele Google și Facebook Ads în strategia de comunicare pentru clienții noștri, iar acest training a fost deosebit de util

Adriana Ruxandescu, PR Manager, DC Communication

Un training foarte util, cuprinzător și practic în strategie online Google Ads, Facebook Ads și Google Analytics

Claudiu Masa, Marketing Campaign Manager NN Asigurări