Avantajele consultantei E-commerce

Dacă ai un magazin online și nu performează așa cum ți-ai dori, cel mai probabil ar fi o idee bună să te gândești la un audit și la o agenție care oferă servicii de consultanță e-commerce.

Identitatea digitală a unui business și atingerea constantă a anumitor criterii de performanță trebuie tratate prioritar, indiferent că vorbim despre un magazin online, despre un simplu site de prezentare sau despre o platformă mai complexă de e-commerce.

Consultanța e-commerce poate fi utilă pentru toate aceste lucruri și îți va furniza nu numai soluții eficiente pentru atingerea obiectivelor tale de business, ci te va ajuta și să consolidezi o fundație solidă pentru eforturile viitoare de marketing digital.

Este important să știi că poți apela la consultanță e-commerce punctual, one time only, însă poți alege și scenariul în care să colaborezi pe termen lung cu o agenție care oferă acest tip de serviciu.

Beneficiile alegerii celei de-a doua variante sunt, evident, mai consistente:

  • pe termen mediu și lung vei observa creșterea numărului de vizitatori și creșterea ratei de conversie;
  • vei putea să îmbunătățești în mod concret experiența vizitatorilor care ajung în site-ul sau în magazinul tău online;
  • vei constata o creștere ROI pentru campaniile de promovare online;
  • vei fi mereu la curent cu cele mai eficiente/inovative soluții de promovare.

Consultanța e-commerce devine și mai importantă în cazul în care plănuiești să îți deschizi un magazin online și ai nevoie de sprijinul unei echipe cu experiență, care să te ajute să nu te îndepărtezi de la obiectivele pe care ți le-ai fixat.

La Optimized elaborăm împreună cu tine un raport complet de consultanță e-commerce care include stabilirea unor obiective clare, planul de acțiune, timpul de implementare, mixul de canale de promovare și alte recomandări personalizate menite să te ajute să obții exact acele rezultate pe care le dorești.

    Hai să ne cunoaștem!