Lucrând cu noi, te asiguri că ai o echipă dedicată de performance marketing (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Bing Ads etc.), specializată în e-commerce, cu un istoric solid de scalare a conturilor de Paid Advertising.
Management
Lasă în grija noastră conturile tale de Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads.
Ci câțiva parteneri pe termen lung, alături de care să creștem împreună. Facem un singur lucru şi îl facem foarte bine. Modelul nostru de agenție este conceput pentru companiile care doresc să-și ducă programele de Paid Advertising la nivelul următor, alături de o echipă de încredere.
Dacă te regăsești următoarele criterii, este posibil să fim compatibili:
Ești pregătit să scalezi business-ul
Faci parte din domeniul serviciilor retail, finanțe sau servicii
Ai obiective clare și privești marketing-ul ca pe o investiție
Când ne potrivim bine, ne înțelegem și mai bine.
“Atuurile echipei Optimized sunt comunicarea foarte bună (pentru noi un aspect extrem de important) și promptitudinea și eficiența echipei (nu este o mare diferență în viteza implementării față de a gestiona campaniile PPC in-house). Apreciem, de asemenea, că echipa încearcă să înțeleagă pas cu pas business-ul nostru și marginile cu care operăm astfel încât să avem o investiție rentabilă în campaniile pay per click”
a declarat Răzvan Pop, Director PC Garage
Cu ajutorul agenției Optimized, a strategiilor de marketing implementate, am ajuns an de an la un public numeros, căruia i-am oferit produsele noastre, realizate la fabrica noastră din Bucovina. Rezultatele au fost bune și am lucrat împreună în fiecare an pentru a ne ajusta la noul context, într-un segment foarte competitiv precum cel de încălțăminte. Privim echipa Optimized ca parte din echipa noastră și cu siguranță vom continua împreună pe același drum
Ionuț Bobu, CEO Marelbo
Noi ne-am dorit încă de la început să le fim alături clienților noștri cu cele mai bune produse, care să le susținută stilul de viață și alegerile sănătoase. Am observat și ne bucură că tot mai mulți români sunt mai atenți la ce consumă, iar asta ne motivează și pe noi să ținem pasul cu cerințele lor și chiar să-i surprindem cu produse noi lansate în portofoliul nostru.
Colaborarea cu Optimized ne-a ajutat să ajungem la aceia care nu ne cunoșteau, dar și să-i ajutăm pe toți ceilalți interesați de produse bio să găsească ușor ceea ce caută. Rezultatele înregistrate până acum ne determină și ne dă încredere că ce-am pornit din pasiune poate fi de un real ajutor atât de multor oameni
Ciprian Stancu, fondator Republica BIO
De mai bine de 12 ani, oferim cea mai variată gama de lenjerie atât online cât și showroom. Ne place să spunem că magazinul nostru online, îți condimentează viața printr-o colecție aleasă de lenjerie intimă de foarte bună calitate.
Colaborarea cu agenția Optimized de mai bine de 4 ani ne-a ajutat să ajungem la cei care nu ne cunoșteau și să le oferim produse care să le dea mai multă încredere în ei și în imaginea lor. Ne bucură rezultatele înregistrate până acum și vom continua împreună pe același drum
Cristina Vasile, Director SevenSins
Ghiduri Complete PPC
Cum optimizezi Smart Bidding în campaniile eCommerce
Suntem mereu în dialog cu liderii locali din segmentul digital pentru a dezbate principalele trenduri din online-ul local. Vizionează coproducțiile Optimized, HotNews și Startupcafe.
Media
„Secretul este să duci bugetele către o audiență pe care poate deja o ai, dar nu o cunoști suficient” | Mădălina Stănescu, fondatoare Optimized
Mădălina Stănescu, fondatoarea Optimized: 2020 a fost un an-extemporal, care ne-a pus pe toți la încercare
„Activitatea profesională nu e un simplu job, ci o pasiune” | Mădălina Stănescu, fondatoare Optimized
Analiză Optimized: cum pot fi dublate vânzările și atrasă o creștere a traficului cu 50%.
Optimized: cum sunt luate deciziile de cumpărare atunci când facem achiziții online? Utilizatorii caută mai puțin „ieftin” și mai mult „bun” sau „performant”
Cum repornești cu promovarea online, după ieșirea din starea de urgență.
Mădălina Stănescu, agenţia de marketing Optimized: „Piaţa de e-commerce este încă la început, doar 15% din totalul companiilor din România vând online.”
Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi cea mai bună experiență pe situl nostru web. Poți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau să le dezactivezi în setări.
Citește Politica de Cookies