Avantajele Facebook Ads

Facebook îți oferă oportunitatea de a interacționa cu o audiență extrem de vastă, iar studiile arată că un utilizator petrece zilnic aproximativ 50 de minute pe platformă, așa că integrarea Facebook Ads în strategia digitală a businessului tău ar trebui să se transforme într-o prioritate.

Printre avantajele Facebook Ads se numără și reach-ul foarte mare (comparativ cu alte platforme), targetarea avansată (poți alege audiența în funcție de criterii foarte specifice pentru a putea construi experiența publicitară perfectă), costurile (costul per click este corelat cu eficiența, spre deosebire de alte platforme de tip PPC) și posibilitatea de a crea cu ușurință o bază de date.

În acest context, o înțelegere cât mai bună a Facebook Ads poate înseamna rezultate mai bune, vânzări mai mari și o strategie digitală mai bună.

Un training Facebook Ads / curs Facebook Ads te va ajuta să îți setezi corect obiectivele de marketing în promovarea pe Facebook, să înțelegi mai bine cum funcționeză algoritmul platformei, comportamentul utilizatorilor (și modul în care poți folosi insight-urile obținute pentru a-i aduce în site și a-i transforma în cumpărători), cum să creezi și cum să optimizezi audiențe potrivite pentru reclamele tale, cum să monitorizezi /interpretezi datele pe care ți le oferă Facebook și cum să creezi reclame persuasive. Toate aceste lucruri sunt abordate de un curs Facebook Ads / de o formare Facebook Ads.

Dacă vorbim de formare Facebook Ads e important să spunem și că un training Facebook Ads poate fi ideal atât pentru cei care își doresc să ajungă să lucreze într-un departament de PPC marketing, cât și pentru departamentul de marketing dintr-o companie.

Dacă faci PPC in-house și ai nevoie de un training avansat pentru echipa ta, Optimized te poate ajuta cu sesiuni personalizate, gândite de traineri certificați Google.

    Hai să ne cunoaștem!