Legătura dintre traficul online și offline în retail – studiu Google

Traficul clienților – atât fizic, cât și digital – alimentează motorul retailului. În lumea post-pandemică, prioritatea pentru retaileri este să transforme acel trafic în vânzări. Veniturile din magazine au scăzut cu aproape -25% în rândul celor care vindeau produse nealimentare. Acum, pe măsură ce privim spre un viitor post-pandemic, cu cerințe ale clienților în schimbare, […]

Citeste mai mult
Google Smart Shopping. Automatizare vs. Control?

In prezent, piața online de retail/ecommerce tinde să devină automatizată atunci când vine vorba de campanii PPC Google. Având în vedere numarul mare de produse, cu zeci de variabile ( stoc, variațiuni, modele etc), nu este de mirare că un produs ca Google Smart Shopping începe sa fie din ce în ce mai folosit – în […]

Citeste mai mult
Top 5 platforme online pentru promovare PPC în Romania

În acest articol vom compara platformele din perspectiva de PPC marketing / Reclame pay-per-click, cu accent pe diferențe și pe datele demografice a utilizatorilor al acestor platforme. Conținut: Google Ads Facebook Ads Instagram Ads Waze Ads LinkedIn Ads Ce folosim? Google Ads sau Facebook Ads? Google Ads Gigantul Google și platforma sa de reclame plătite, […]

Citeste mai mult
Tendințe în PPC Marketing și în Marketing-ul Digital în 2021

În acest articol îți prezentăm tendințele ce vor impacta zonele de ppc advertising, ppc marketing, strategiile de e-commerce performance marketing și nu numai. Rolul pandemiei   Datorită efectelor cauzate de pandemia de Coronavirus în anul 2020, tendința utilizatorilor de a face achiziții online a explodat. Mulți comercianți cu magazine fizice consacrate au fost nevoiți să mute […]

Citeste mai mult
Studiu de caz Republica BIO: Cum dublezi vânzările și atragi o creștere a traficului cu 50%

Îți prezentăm în acest articol instrumentele și strategia prin care magazinele își pot consolida prezența în online. În cazul de față este vorba de magazinul online Republica BIO. Colaborarea a început în octombrie 2018 și în aproape doi ani traficul a crescut cu 50%, iar vânzările s-au dublat. În prezent, Republica BIO a ajuns la […]

Citeste mai mult
Cum audităm un feed Google Shopping

Preview articol: În acest articol îți vom prezenta principalele modalități prin care realizăm auditul unui feed Shopping Ads și cum îl poți optimiza pentru rezultate mai bune ale campaniilor de acest tip pentru magazinul tău online. Urmând trendul internațional, campaniile de tip Shopping au prins o amploare din ce în ce mai mare și în […]

Citeste mai mult
Ce s-a întâmplat în PPC în 2019 și care sunt tendințele în 2020?

Preview articol: Pentru că știm cu toții cât de importantă este crearea unei strategii în marketing-ul digital astăzi ne-am gândit să îți prezentăm câteva dintre lucrurile care au caracterizat anul 2019 și tendințele noului an care te vor ajuta să îți conturezi și mai bine viziunea în 2020.  Pentru că lumea marketing-ului digital este în […]

Citeste mai mult
5 pași pentru campanii de succes în Facebook Ads pentru e-commerce

Preview articol:  În acest articol vei afla cum să îți structurezi campaniile Facebook Ads pentru magazinul tău online, cum să analizezi listele de audiență, cum să îți setezi campaniile pe autopilot cu ajutorul regulilor automatizate și cum să măsori corect și eficient rezultatele campaniilor. În primele noastre articole pe blog ne-am concentrat destul de mult pe […]

Citeste mai mult
Cum pregătim campaniile Google Ads pentru sezonul de vânzări – Google Retail Academy

Preview articol:  În acest articol vei afla care sunt tendințele de căutare în Google în perioada Black Friday, cum să îți pregătești campaniile Google Ads pentru sezonul de vânzări și ce optimizări ar trebui să ai dezvoltate pentru versiunea mobile a magazinului tău online. Se apropie cu pași repezi cea mai bună perioadă din an pentru […]

Citeste mai mult
Cum faci un audit AdWords pentru e-commerce?

Preview articol: În acest articol ți-am pregătit o serie de etape și întrebări cheie care să te ajute la crearea unui audit AdWords, în urma căruia să poți detecta eventuale probleme sau să poți obține insight-uri prețioase. Dezvoltăm subiecte precum: setările campaniilor, structura contului, dar și mici optimizări ce trebuie adoptate pentru a aduce rezultatele dorite […]

Citeste mai mult