Cum crești vânzările și atragi noi clienți – Ghid Shopping Season 2021 

Preview articol: Deși sezonul cumpărăturilor de sărbători poate părea departe pentru majoritatea, în lumea marketingului este momentul oportun să ne pregătim pentru o perioadă de vârf în retail, dinamică și imprevizibilă. Întrucât 2020 a fost un an fără precedent în vânzările online, cu 1,1 trilioane de dolari (836 miliarde de euro) în vânzări globale, în […]

Citeste mai mult
Legătura dintre traficul online și offline în retail – studiu Google

Traficul clienților – atât fizic, cât și digital – alimentează motorul retailului. În lumea post-pandemică, prioritatea pentru retaileri este să transforme acel trafic în vânzări. Veniturile din magazine au scăzut cu aproape -25% în rândul celor care vindeau produse nealimentare. Acum, pe măsură ce privim spre un viitor post-pandemic, cu cerințe ale clienților în schimbare, […]

Citeste mai mult
Google Smart Shopping. Automatizare vs. Control?

In prezent, piața online de retail/ecommerce tinde să devină automatizată atunci când vine vorba de campanii PPC Google. Având în vedere numarul mare de produse, cu zeci de variabile ( stoc, variațiuni, modele etc), nu este de mirare că un produs ca Google Smart Shopping începe sa fie din ce în ce mai folosit – în […]

Citeste mai mult
Top 5 platforme online pentru promovare PPC în Romania

În acest articol vom compara platformele din perspectiva de PPC marketing / Reclame pay-per-click, cu accent pe diferențe și pe datele demografice a utilizatorilor al acestor platforme. Conținut: Google Ads Facebook Ads Instagram Ads Waze Ads LinkedIn Ads Ce folosim? Google Ads sau Facebook Ads? Google Ads Gigantul Google și platforma sa de reclame plătite, […]

Citeste mai mult
Update-ul iOS 14 și schimbările Facebook. Măsuri pe care trebuie să le iei acum.

Modificările s-au produs începând cu 19 ianuarie, când Apple deja își făcuse bine cunoscută intenția de a implementa sistemul App Tracker Transparency – pe scurt, un prompt de tip pop-up în care li se va cere utilizatorilor permisiunea ca datele lor să fie colectate de către aplicația folosită.  Ce înseamnă acest lucru? Utilizatorii vor fi […]

Citeste mai mult
Cum crești vânzările și atragi noi clienți – Ghid Shopping Season 2020 

Preview articol: Acest an este unul dintre cei mai provocatori pentru industria eCommerce. Business-urile fac tot posibilul să se adapteze cu schimbările provocate de COVID-19, iar marketingul este în acest moment una dintre cele mai importante oportunități. Pe măsură ce acest context a schimbat modul în care trăim și ne conectăm cu lumea din jurul nostru, […]

Citeste mai mult
Cum să înțelegem deciziile de cumpărare ale consumatorilor – studiu Google

Preview articol: Decizia de cumpărare a consumatorilor este un proces complex care folosește prejudecăți cognitive codificate adânc în istoria noastră pre digitală. Un studiu recent al companiei Google, identifică o etapă în care consumatorii decid ce vor cumpăra și de la cine, numită ‘’The Messy Middle’’, un spațiu dintre conștientizarea nevoii și achiziție, cu informații […]

Citeste mai mult
Cum ajustăm campaniile PPC la ieșirea din starea de urgență

Preview articol: Contextul COVID-19 a reprezentat o schimbare majoră a modului în care ne-am desfășurat activitatea profesională și organizat business-ul. În toate platformele PPC (pay per click) am observat un impact semnificativ asupra ratelelor de interacțiune și conversie, iar pentru noi, specialiștii PPC, playbook-ul standard a fost pus deoparte, fiind nevoiți să reacționăm în timp […]

Citeste mai mult
Maturitatea digitală în ecommerce

Preview articol: Modul în care folosim și înțelegem datele este deosebit de important pentru afacerea noastră deoarece ne oferă oportunități de a îmbunătăți experiența utilizatorilor/clienților, strategia de marketing și vânzare, dar și scalarea business-ului. În acest articol îți prezentăm pe scurt platforma Retail Data Maturity, un assesment prin care poți diagnostica în ce etapă de […]

Citeste mai mult
Cum optimizezi campaniile Google Shopping Ads

Preview articol:  Campaniile de tip Shopping au fost lansate de curând și în România. În acest articol vă povestim pe scurt despre ele și vă prezentăm câteva modalități prin care le puteți optimiza pentru a obține rezultate bune pentru magazinul vostru online. Pe lângă formatele standard de anunțuri text din rețeaua de căutare, Google pune […]

Citeste mai mult