Google Smart Shopping. Automatizare vs. Control?

In prezent, piața online de retail/ecommerce tinde să devină automatizată atunci când vine vorba de campanii PPC Google. Având în vedere numarul mare de produse, cu zeci de variabile ( stoc, variațiuni, modele etc), nu este de mirare că un produs ca Google Smart Shopping începe sa fie din ce în ce mai folosit – în […]

Citeste mai mult
Top 5 platforme online pentru promovare PPC în Romania

În acest articol vom compara platformele din perspectiva de PPC marketing / Reclame pay-per-click, cu accent pe diferențe și pe datele demografice a utilizatorilor al acestor platforme. Conținut: Google Ads Facebook Ads Instagram Ads Waze Ads LinkedIn Ads Ce folosim? Google Ads sau Facebook Ads? Google Ads Gigantul Google și platforma sa de reclame plătite, […]

Citeste mai mult
Update-ul iOS 14 și schimbările Facebook. Măsuri pe care trebuie să le iei acum.

Modificările s-au produs începând cu 19 ianuarie, când Apple deja își făcuse bine cunoscută intenția de a implementa sistemul App Tracker Transparency – pe scurt, un prompt de tip pop-up în care li se va cere utilizatorilor permisiunea ca datele lor să fie colectate de către aplicația folosită.  Ce înseamnă acest lucru? Utilizatorii vor fi […]

Citeste mai mult
Tendințe în PPC Marketing și în Marketing-ul Digital în 2021

În acest articol îți prezentăm tendințele ce vor impacta zonele de ppc advertising, ppc marketing, strategiile de e-commerce performance marketing și nu numai. Rolul pandemiei   Datorită efectelor cauzate de pandemia de Coronavirus în anul 2020, tendința utilizatorilor de a face achiziții online a explodat. Mulți comercianți cu magazine fizice consacrate au fost nevoiți să mute […]

Citeste mai mult
Ce s-a întâmplat în PPC în 2019 și care sunt tendințele în 2020?

Preview articol: Pentru că știm cu toții cât de importantă este crearea unei strategii în marketing-ul digital astăzi ne-am gândit să îți prezentăm câteva dintre lucrurile care au caracterizat anul 2019 și tendințele noului an care te vor ajuta să îți conturezi și mai bine viziunea în 2020.  Pentru că lumea marketing-ului digital este în […]

Citeste mai mult
Pinterest Ads: cum setăm prima campanie

Preview articol:  În acest articol îți vom arăta beneficiile campaniilor Pinterest Ads (recent lansate in România) în consolidarea notorietății brandului tău și creșterea vânzărilor. De asemenea, te vom îndruma pas cu pas în setarea primei tale campanii.  Așa cum te-am obișnuit până acum, vom aduce în prim plan activitatea ecommerce (segment pe care agenția noastră […]

Citeste mai mult
Cum pregătim campaniile Google Ads pentru sezonul de vânzări – Google Retail Academy

Preview articol:  În acest articol vei afla care sunt tendințele de căutare în Google în perioada Black Friday, cum să îți pregătești campaniile Google Ads pentru sezonul de vânzări și ce optimizări ar trebui să ai dezvoltate pentru versiunea mobile a magazinului tău online. Se apropie cu pași repezi cea mai bună perioadă din an pentru […]

Citeste mai mult
Cum faci un audit AdWords pentru e-commerce?

Preview articol: În acest articol ți-am pregătit o serie de etape și întrebări cheie care să te ajute la crearea unui audit AdWords, în urma căruia să poți detecta eventuale probleme sau să poți obține insight-uri prețioase. Dezvoltăm subiecte precum: setările campaniilor, structura contului, dar și mici optimizări ce trebuie adoptate pentru a aduce rezultatele dorite […]

Citeste mai mult
Optimized – The Ecommerce Marketing Agency

În urmă cu 6 ani am lansat 3Pitici, care astăzi se numără printre principalele magazine online din segmentul Jucării și Articole pentru copii. A fost primul meu pas în antreprenoriat și continuă să fie și astăzi o sursă inepuizabilă de învățare. Deși nu eram deloc străini domeniului ecommerce, parcursul nu a fost deloc ușor, iar […]

Citeste mai mult
Ce trebuie să știi despre noile schimbări de pe Facebook – Mini Survival Guide

Preview articol: În acest articol am făcut o scurtă trecere în revistă a modificărilor semnificative pe care platforma Facebook le-a adoptat în anul 2018: de la cum este afectat reach-ul organic până la schimbarile și opțiunile noi de securitate. Anul 2018 a debutat cu anunțuri importante pentru Platforma Facebook. De la protecția datelor cu caracter […]

Citeste mai mult