Cum îmbunătățești performanța campaniilor AdWords – Infografic

Iată câteva modalități prin care poți îmbunătăți performanța campaniilor tale în Google AdWords. Ai nevoie de ajutor în continuare? Contactează-ne pentru a obține rezultate mai bune! ⬇ Îți dorești să îl ai în format pdf? [Download]   Despre Optimized Agenția Optimized este specializată în campanii PPC (Google Ads si Facebook Ads) pentru e-commerce. Spre deosebire de […]

Citeste mai mult
Cum să îți pregătești campaniile AdWords pentru perioada Paștelui

Paștele este o sărbătoare importantă pentru toți românii, fie că vorbim de tradiții, semnificația aceastuia sau de pregătirile festive. Din acest motiv, obiceiurile românilor de Paște au ecouri puternice și în comportamentul lor din mediul online. Cu alte cuvinte, oamenii au început să își formeze în această perioadă obiceiuri digitale care acum pot fi urmărite, […]

Citeste mai mult
Optimized – The Ecommerce Marketing Agency

În urmă cu 6 ani am lansat 3Pitici, care astăzi se numără printre principalele magazine online din segmentul Jucării și Articole pentru copii. A fost primul meu pas în antreprenoriat și continuă să fie și astăzi o sursă inepuizabilă de învățare. Deși nu eram deloc străini domeniului ecommerce, parcursul nu a fost deloc ușor, iar […]

Citeste mai mult
Cum faci un audit AdWords pentru e-commerce?

Preview articol: În acest articol ți-am pregătit o serie de etape și întrebări cheie care să te ajute la crearea unui audit AdWords, în urma căruia să poți detecta eventuale probleme sau să poți obține insight-uri prețioase. Dezvoltăm subiecte precum: setările campaniilor, structura contului, dar și mici optimizări ce trebuie adoptate pentru a aduce rezultatele dorite […]

Citeste mai mult
Cum am crescut cu 61% conversiile din Google Ads pentru SevenSins

Preview articol:  În acest articol vei afla cum am reușit să creștem cu 61% volumul de conversii pentru magazinul online SevenSins cu ajutorul Google Ads, în mai puțin de 1 an de colaborare. Îți vom explica etapele prin care am trecut în auditul contului, în implementarea campaniilor și rezultatele pe care le-am obținut. Săptămâna aceasta am […]

Citeste mai mult
Cum se folosesc corect cuvintele cheie negative intr-o campanie Google Ads?

Cum se folosesc corect cuvintele cheie negative intr-o campanie Google Ads? Cuvintele cheie in Google Ads Cuvintele cheie sunt termeni sau expresii care se folosesc pentru a crea o corespondență între anunțuri și termenii căutați de utilizatori. Selectarea cuvintelor cheie relevante pentru o campanie în Google Ads ne poate ajuta să ajungem la clienții doriți.  […]

Citeste mai mult
Google Ads vs Facebook Ads

Ce platformă se potrivește mai bine pentru afacerea ta?  Alegerea platformei pe care dorim să ne promovăm poate fi o decizie destul de dificilă. În articolul următor vei afla asemănările și deosebirile dintre Facebook Ads și Google Ads, cele mai cunoscute platforme de campanii PPC (Pay-per-Click) care domină spațiul publicitar online. Deși au multe funcționalități […]

Citeste mai mult
Campanie Google Ads – pași esențiali

Google este plaforma care ajută utilizatorii să găsească un răspuns pentru fiecare nevoie: vreau să știu, vreau să merg, vreau să fac, vreau să cumpăr.  În funcție de obiectivele de marketing, campaniile Google Ads ne pot ajuta să obținem vizite pe site, apeluri telefonice sau vizite în magazin.  Google Ads oferă o varietate de tipuri […]

Citeste mai mult
Promovarea Google Ads – avantaje și dezavantaje

Spre deosebire de platformele social media, precum Facebook Ads sau Instagram Ads, în Google Ads decizia de cumpărare sau de acțiune a utilizatorului există deja, iar reclamele apar în procesul de research al utilizatorului. Dacă nu ai folosit încă Google Ads, probabil te întrebi care sunt beneficiile pe care această platformă le poate oferi, dar […]

Citeste mai mult